9 Temmuz 2017 Pazar

# #nevsehir #ürgüp #mezuniyet #mezuniyetfotografcekimi #photography # gezdim

Mezun Kızın Nevşehir Macerası ve Mezuniyet Fotoğraf Çekimi

Ah son senem... ah o mezuniyet telaşı...zorluğunu sadece yaşayan bilir.1 haftada hem balo hem kına hem fotoğraf çekimi ve daha neler neler ...elbise beğen ona göre eşarp ayakkabı makyaj derken hayatiçımın en yorulduğum günleri de bitti.Şimdi size Nevşehirde yaptığım fotoğraf çekimimi anlatacağım
Ben Kırşehirde okudum ve lisede mezuniyet duygusu yaşayamadım ve içimde kalmıştı mezuniyetle alakalı herşeyi titizlikle planlıyordum.Mezuniyet
çekimi nasıl yapsak nerde yapsak diye düşünürken ev arkadaşım ben sizi çekerim hemde Nevşehiri gezdiririm dedi ve biz bunu daha önce niye düşünemedik dediğimiz harika bir fikirdi.Biz hemen hazırlıklara başladık ev arkadasim ailesiyle güzergahları belirledi biz fotoğraf çekiminde kullanacağımiz aksesasurları  ve pozları ayarladık ve en zorlusu elbise seçimi son dakkaya kadar uğraştık.Cübbemiz dahi verilmemişti ödünç aldık, hava durumuna baktık tek cuma  günü güneşliydi stajlardan izin almaya calıştık fotoğraf makinesi kiraladık derken biz Nevşehire hazırdık.
Güzergahımız ;
1.Uç Hisar Kalesi
fotoğraf
Uç Hisara giderken ara sokaklar size harika kadraj sağlıyor .En güzeli de ne biliyor musunuz siz manzarıyı izlerken biri sizi çekmesi

2.Güvercinlik Vadisi /Temenni Tepesi
  Meşhur nazar boncuklu agaçla bir fotoğrafınız olsun ve manzarayı sadece beyninize kazımaya bırakın bu anı unutursanız çok üzüleceksiniz çünkü
nevşehir
3.Asiklar Tepesi
  Aşık olacağınız bir tepe özellikle akşam vaktinde gidin hem güneşin batışı ışık oyunlarıyla sizi selamlıcak hemde otellerin ışıklari peri bacaların arasında size görsel şölen sunacaktır.Bende en çok otel ışıklarının oluşturduğu manzarayı sevdim.Bu saydığım coğu yerler zaten kuşbakışı manzara olduğu için şehri her zaman kuçaklıyormuşsunuz gibi hissedeksiniz.
turkey

4. Ürgüp Üç Güzeller
   Bir sonraki güne geçtik çünkü Nevşehir  topuklu ayakkabı ile yürümeye müsait yolları yok ve biz her fotoğraf çekimimizde spor ayakkabılarımızı çıkarıp topukluları değiştirmeyr çalıştık  ve 3 kişi olduğumuzdan baya zaman harcadık .Üç Güzeller diğer yerlere göre daha kalabalık buldum sebebi ise zannediyorum ki burasının hrıstiyanlar için kutsal olmasıymış.Bizim icin 3 tane dev peri bacaları bulunduğu mekan bir esprisi yok ama sadece cübbeyle biz dolaşınca o mekanlarda havalı bir yer oluyor bizim için 😎
nevşehir

5.Paşabağları
   Sağına dön peri bacası soluna dön peri bacası yukarı bak gökyüzünü kaplayan tüfler peri bacarını içine girip fotoğraf çekilen mekan burası tırmanıp içine dolaşabiliyorsun ata binebiliryorsun geniş bir turistlik alan diyorum çünkü cok fazla insan var ve uzak çekim yapmak zorundasın peri bacalarını alabilmek icin ve bir teyzenin bir ergenin seni fotograflarının arkasında yürürken bulman an meselesi oluyor efsane fotoğraflar çekmek için müsait zamanda gelinmeli
nevşehir

6.Avanos Asmalı Köprü
   Sallanan köprüde korkuyla yürüyün ve oradaki camiye bakın çünkü biz oranın şartellerini attırdık koskaca caminin ışıklarını söndürdük fotoğraf makinenin bataryası yandı emanet mal diye çok sakındığımızdan oldu ya.Sonra Kızılırmağın kenarında piknik yapabilirsiniz yada ördeklerin arka planı renklendireceği fotoğraflar çekinebilirisiniz.Biz burda beyaz önlükle fotoğraf çekimi yaptık çimlerin üzeride atmalı zıplamalı çekildik ve fotoğraf çekimini sonlardırdık

7.Derinkuyu Yeraltı Şehri
  Ben 10.sınıfta rehberle gezmiştim Nevşehiri ve hiç unutamadığım yer altı şehri var dapdar yerlerden geçip eski insanların oturma odasına misafir olmak unutulmaz bir andı.Ve Nevşehirden mutlaka çölek yapımına eşlik edin ,kabak çekirdeği meşhur tadına bakın,balonlara binmek pahalı ve sabahın  erken saatlerinde kalkıyor balonlu fotoğraf çekilmek zor oluyor yani.Nevşehir pidesi ile kahvalti yapın ve unutulmaz maceranız ile peri bacalarına hoşçakal diye bilirsiniz.
  Fotoğraf çekimi için birkaç önerim var.Yarı profesyonel bir fotoğraf makinesi dahi iş görüyor çünkü manzara harika .Fotoğraf çekerken manazarayı almaya dikkat edin .Mutlaka aksesuar götürün biz kağılara yazılar yazdık,sahte diplomalar yaptık,balonlar götürdük artık sizin hayalinize kalmış çünkü sürekli gülerek fotoğraf çekilmiyor.Ve fotoğraf çekimini son dakkaya bırakmayın biz 1 ay önce hallettik ve çoğu arkadaşım fotoğraf çekimini yapamadı dahi.Biz arkadaşımın evinde kaldığımız için kalma parası ödemedik bize kişi başı 60 tl mal olan bir maceraydı zaten 100 tlyi gözden çıkarın fotoğraf çekiminde ben kendim fotoğraf düzenlemesini yapıp albüm yapıcam sonucu merakla bekliyorum.
Bol eğlenceli mezuniyetler diliyorum.No stres No money but Full enjoy 😁


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EN SON YAZIM

SRİ LANKA GEZİ REHBERİ (ÖN HAZIRLIK)

Follow Us @marifetliparmaklr