16 Ocak 2017 Pazartesi

# cook

Üniversiteli Kızın Kahvaltisi ;Patates Tost

Universiteliler bilir kahvalti yapacak vakit bulamazsin yada yada yapacak malzeme 😂 iste bizde ara tatilde ziyafet cekelim dedik vee karsinizda patatesli tost
patates
Malzemeler;
-patates (2 yada 3 tane )
-kasar peynir
-yag
-baharatlar (tuz,tercihe göre nane,pulbiber,karabiber..)
 -sosis/sucuk da içine katilabilir ben denemedim ama bence harika olur 👌

 malzemeler iyi karistirmaya dikkat etmek,kasarini fazla,tuzunu unutmamak lazim hani diyorum çünkü ben unuttum 😌😌
Tost makinesinde yagli kagit serip istediginiz geometrik sekilde yayip üstü kizarincaya kadar tutuyoruz.Bence iyi kizarmali citir citir ohh miss
tost
Bana afiyet olsun universitelilerin zenginligidir kahvalti yapmak hepinize istedigi zenginliği versin 😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EN SON YAZIM

SRİ LANKA GEZİ REHBERİ (ÖN HAZIRLIK)

Follow Us @marifetliparmaklr