11 Şubat 2014 Salı

Ünversiteli Kızın Kendiyle Hesaplaşma Macerası:Arkadaşlar ve Annem

Hayat kendimle yüzleşmeye fırsat verecek çok zorluklar yaşattı en sonuncusu da arkadaşlarım tarafından oldu.Üni yeni başladıysanız arkadaş ve ailenizi çok özlüyorsunuz ve ara tatilde 3 hafta olup hala arkadaşlarınızla buluşmadıysanız bu seni çok yıkıyor bunu yaşayan biri olarak söyliyim hayatımda çoğu şeyi değiştirmek zorunda kaldım.Arkadaşlarıma oyun oynayıp sosyal ağdaki bütün hesapları kapattım ve hattımı değiştirdim isteyen azcık değerim varsa ulaşırlar zaten dedim.İki arkadaşım ulaştı bugünde biri ile buluşacağım ama arkadaşlara güven arkadaşlarla eğlenmek diye kavramım kalmadı nasıl düzelticem hiç bilmiyorum yalnız kaldım ama bunu ben istedim.Televizyonda İclal Aydın vardı sanki benim yaşadıklarıma tercüme oluyordu anne konusuna değindi eskiden yaptığım davranışlar için çok pişmanım şimdi ki aklım olsa asla öyle davranmazdım dedi.Üni birdeyim annemin ilk kırışıkları çıktığında sanki başkaları yaşlanacakmış gibi geliyor dermiş İclal Hanımın annesi hiç geçmicekmiş denen yıllar ne çabuk geçiyor dedi de ne güzel dedi.Ben aileme haksızlıklarım çok oldu arkadaş uğruna çok üzdüm onları elimde arkadaş kalmadı pişmanlıklar arasında boğuşur oldum.Ailem üstüme çok titriyor hala bi şeyleri düzeltecek zamanım var o zaman ki aklım demek yerine anı yaşamak istiyorum.Bide o programda insanı insan düzeltir yalnız kalmakla baş olmaz dedi bugün kü buluşmam yaralarımı sarar mı diye bi sevinç olmadı değil.Ama eskisinden iyiyim sabah kafam ağrımadan kalkıyorum.Yalnızlık pişmanlik seni yataktan kaldırmıyor bi şey yapıyorsun ama kafanda deli sorular.Annemin değerini anlamadığım için üzğünüm annemi çok seviyorum.Bir kuş varmiş bu dal çok pis demiş başka dala bakmiş buda çok pis demiş başka dala bu daha pis demiş tilki kafasını kaldırmış bide kendine bak demiş.O hesap her arkadaşa bi sebep bulup kendimi uzaklaştırdım kendime bakma sırası geldi.Bu hayat birilerini haksızlık yapıp kendini üzecek kadar uzun değil .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EN SON YAZIM

SRİ LANKA GEZİ REHBERİ (ÖN HAZIRLIK)

Follow Us @marifetliparmaklr