14 Şubat 2014 Cuma

# Her # izledim

Üniversiteli Kızın Film Macerası:Her

Imdb puani 8.4 gibi yüksek puanli bir film Her (Ona).Türü dram ve romantik ama senaryosu tahminlerinizden çok ötesinde. Yalniz bir yazar olan Theodore (Joaquin Phoenix) yeni aldigi bilgisayar sistemi (Samantha) ile sürekli iletisim halindedir ve bilgisayar sistemiyle ilişki yaşamaya başlar
3 dalda Altın Küre Ödüllerine aday olarak gösterilen ve şimdiden toplamda 37 Ödül kazanmista başarılı bir film.Uzun bir film ve bazi yerleri ailecek izlenecek türden degil.
 
Insanligin cok yakin gelecekteki sorunlarini islemis 'Yalnizlik'.Teknolojinin insanlığı yalnizlastirdigi demek  degil teknoloji bir arac ne yapabilir ki sorun bizde yalnizlastiran yine insan kendimiz.Her geçen gün birbirini anlamakta zorlanan bireyler olduk tüketim canavari gibi herseyi tuketiyoruz bide farklı düşüncelere farklı davranislara katlanamiyoruz.'Saygi' ifadesini dahi tükettik.Film yikilmis olan evlilik hayatindan sonra uyusukluk , moral bozukluğu ruh hali aliyor ve öğrenme ,merak ,hayat sevinci kaybolan başrolumuz çareyi bilgisayar sistemiyle iliski yasamakta buluyor ama sorun şu 'karşındaki için TEK olmak' bu bütün a iliskiler için çok önemli bilgisayar sisteminin ise 641kisiyle ilişkisi oldugunu öğrenince yikiliyor. Çözümün yine insanda olduğunu sonunda çok güzel islemis. Insani insan iyilestirir dert ve mutluluk insanla paylasilinca güzel olur.
 
Bu film benim hayatimdaki kesite öyle bir benziyor ki çoğu kisimda kendimi buldum.12.sinifta sinav sistemi ve rekabet, cekememezlik ortami icinde kendimi insanlardan cektim ve twitterdan arkadas buldum filmdeki gibi öyle mutlu ilerliyordu ki birbirimize kargo gonderiyoruz surekli iletisim halindeyiz ve o tek olma kavrami bizdede ayrilma nedenlerinden biriydi empati azalinca son buldu ben tabi yikildim ama bana yine iyi gelen yanimdaki insanlardi.Yanimdaki insanların degerini anladim.Insanligin sonu böyle olmamasi dileğiyle. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EN SON YAZIM

SRİ LANKA GEZİ REHBERİ (ÖN HAZIRLIK)

Follow Us @marifetliparmaklr