22 Aralık 2020 Salı

# kuran # kuran tefsiri

Namaz Düzeni Oluşturma

 Konu başlığından da anlayacağınız gibi namaza nasıl başlarım nasıl kılarım değil de namazlarımı ara ara bırakıyorum bir türlü düzenimi oturtamıyorum bir başlıyorum bir bırakıyorum diyenlere tavsiye niteliğinde bir yazı olacak umarım kalbinden geçirip ihtiyacı olanlara bu yazı şifa gibi gelir.                     

                                   


1-) Program Oluşturma 

Namaz aslında sizi hayatı programlı ve bilinçli yaşamaya alıştırır. Hayatında bir program uygulamayı başaramayan yaptığı programları sürekli bozan kişiler namazlarını da düzeni sağlamakta zorlanabilir.  Güzel bir niyet alıp program oluşturun. 


 


2-)Her Hafta 1 Namaz 

Alışkanlık edinmeye yeni başlayanlar için önerim her hafta 1 namazı hedef alıp o namazı kaçırmamaya dikkat etmeleri.2.hafta 2 namaz birden dikkat edersiniz bu alışkanlık ve bilinç böyle oturmaya başlar. Belli alışkanlık varsa direk 5 vakit namazdan başlamanız tabi ki en eftali.


3-) İlim Öğrenme

Namazların oturması için manevi lezzeti almak lazım bunun da birçok yöntemi usulü vardır benim önerim ilim öğrenmeye başlayın. En güzel ilim ise Kur'an okumak .Güvendiğiniz bir yayınevinin kitapları olabilir yada güvendiğiniz bir yayından sohbet dinleyebilirsiniz.


4-) Her Güne 1 Sayfa Kur'an ve Tefsiri

Her gün 1 sayfa kitap okumak namazlarınıza inanılmaz etki sağlayacak. O gün Kur'an okumadığınızda anlayacaksınız aradaki farkı. Bir de o okuduğunuz sayfanın tefsirini okumak notlar almak bilincinize etki ederek namazlarınıza daha sıkı sarılmanızı sağlayacaktır.



Bu konu hakkında çok güzel bir yayın önerisi olsun size; 

NAMAZA BİR TÜRLÜ BAŞLAYAMIYORUM | BAĞIRMAYAN ANNELER | 66. BÖLÜM




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EN SON YAZIM

SRİ LANKA GEZİ REHBERİ (ÖN HAZIRLIK)

Follow Us @marifetliparmaklr