14 Kasım 2018 Çarşamba

# #okudum # #webtoon #Yumi's cell #manga #kore #webcizgi #W #okudum

Mezun Kızın Başka Dünyası 4 ; Webtoon Önerisi

W-Two Worlds izlemeye başladığım zaman Webtoon yada Manga hakkında bilgim yoktu sadece bağımlıların olduğunu duymuştum bu diziden sonra merakım iyice arttı ve bende bir Webtoon dünyasına giriş yaptım.

Webtoon anlam olarak Güney Kore web-çizgi roman anlamına geliyor Mangadan farkı daha çok renkli olması ki benim tercihim her zaman renkli olandan yanadır.Manga ise Japon web-çizgi romana verilen isim henüz onu keşfetmedim.

Webtoon çizgi roman diye geçmeyin sürükleyici ve aşırı eğlenceli ben bile bu kadarını hayal etmemişti.Ama Wattpad vakası gibi tehlikeli içerikler yok değil her eseri okumayın dikkatli seçin derim.

Aslında ilk başta ne okuyacağımı bilmiyordum şöyle bir incelediğimde çoğunun türünün fantastik olduğunu öğrendim.Ve biliyorsunuz ki sırf bu yüzden Anime dahi izlemiyorum fantastik konuları nedense sevmiyorum.Gerçekçilik benim için ön planda olması gerek .Neyseki Koreli arkadaşıma sordum , nasıl sevindi benim webtoon okuduğuma onlarda ve Asya ülkelerinde baya popüler tabi.

Korenin en popüler webtoonlarından birini önericem size gülmek garanti bağımlısı olacaksınız 😎

Ben Lıne Webtoon uygulamasını kullanıyorum ama bir de size manga-tr.com sayfasınıda önerebilirim.

YUMI'S CELLS
Bölüm ; 350 Bölümden oluşuyor ama 345 Bölümü hali hazırda çevrilmiş durumda
(Sağ üstte i yazan kısımdan 'TUR' kısım ile türkçe çevirisine ulaşabilirsiniz)
Tür ; Romatik - Komedi
Konusu ; Yumi Kim'in beynindeki hücrelerin işleyişi ile günlük hayattaki duygu değişimine şahit olup kendinizinde bizzat yaşamış olduğu duyguları Yuminin hücreleri ile tekrar görmüş olacaksanız

Çoğu Webtoonların türkçe çevirisi yok.Ben kaliteli yapımlar okudukça ekleme yaparım 😉

Yumi de kesinlikle bizden biri aynı duygularla aşık olup aynı acılarla aşk acısı çeken biri,sürükleyici bir çizgi roman. Otobüslerde, kısa aralarda okunacak türden her yaşa uygun okumanızı mutlaka tavsiye ederim😉

CHEESE IN THE TRAP
Bölüm ; 233 (4 sezon)
Tür ; Macera-Romantik
Konusu ; Hong Seol'un Jung Yoo ile ilişkisi üzerine gelişen karmaşa ve gizem dolu Baek In Ho ile geçmişini konu alıyor.

Sonunu merak etmekten sayfaları hızlı hızlı okuyorsunuz akıcı bir webtoon.Diziside var ilk bölümlerde karakterleri çözmesi zor belki dizinin ilk bölümünü izleyip başlayabilirsiniz.Ben diziyle birlikte yürüttüm Webtoonda duygu aktarımı daha iyi ve Jung Yoo anlayışla bakabiliyorsunuz ama dizide kesinlikle Baek In Ho tarafındayım 😍


Webtoondaki karakterleri çok sevdim her birinin ayrı hikayesi var okumanızı tavsiye ederim 😉 

SUPER SECRET

Bölüm:139 https://translate.webtoons.com/webtoonVersion?webtoonNo=661&language=TUR&teamVersion=0
Tür : Romantik - Fantastik
Konusu : Kurta dönüşen Ryan ile çocukluk arkadaşı Emma arasında gelişen romantik ilişki ve fantastik dünyasını anlatıyor . Yan karakterler ile zengin bir webtoon
Sevginin saf halini gösteren mutlu sonla biten tatliş bir webtoondu 🤗 

3 yorum:

  1. sence bulaşmalı mıyım ? :))))

    YanıtlaSil
  2. @Merve Sayılganoğlu güzel hikaye bulursan bulaş derim görsel olduğu için yormuyor zaten seni

    YanıtlaSil
  3. Senin önerilerine güveniyorum 👍👍👍

    YanıtlaSil

EN SON YAZIM

SRİ LANKA GEZİ REHBERİ (ÖN HAZIRLIK)

Follow Us @marifetliparmaklr