17 Ekim 2018 Çarşamba

# #GüneyKore #kargo #yurtdışınakargogönderme #International #Exol #hediye #dream # dream

Mezun Kızın Uluslararası Arkadaş Macerası ; Koreden Kargom Geldi!

Hayatımın en güzel doğum günü hediyesini bugün aldım taa Güney Korelerden geldi 😎😃

Sonucu çok güzel olsada süreç baya meşakkatli. Sizi ilk hikayenin başladığı yere götüreyim

Uluslararası Arkadaş Nasıl Edindim ? 
Üniversite yıllarında İngilizceden nefret eden biri olarak kendime eğlenceli yollar bulup bu dili kendime sevdirmek istiyordum birçok uygulama indirdim ama bu  uygulamalar baktım gördüm ki birbirine yürüme yeri olmuş birine Hi diyorsun 2.gün konu değişiyor kesinlikle tehlikeli masumca gidiyor deseniz bile tehlikeli. Kızlarla konuşulabilir sıkıntı yok ben bir Venezuela arkadaşım ile 1 yıl boyunca konuşmuştuk görüntülü aradık,sevgilisini,ailesini benle tanıştırmışdı sonra sınav senesi diye bağlantımız kopmuştu.Bu hevesimi uzun süre bıraktıktan sonra bu sene Exo-L olmam ile birlikte tekrar gün yüzüne çıktı ve Whatsappta International Exol grubu kurdum .25 farklı ülkeden kızları bir araya topladım kendimi Dünya Barış Elçisi gibi hissediyordum 😅
Bunu sadece Twitterda Hi ile başlayan küçük sohbetler ile yaptım zaten insanlar başka ülkeden insanlarla tanışma heyecanında.Sizde kendi hobi ve zevklerinizle ilgilinen insanlara küçük bir mesaj atarak kolayca arkadaş olabilirsiniz.Öyle zor bir İngilizce konuşmuyoruz zaten Asya ve Güney Amerika ülkeleri bizim kadar ingilizceleri var ' What's your favorite..' gibi sorularla konuşma ilerliyor bu dile karşı cesaretiniz artıyor ve yeni kültürler keşfetmenin heyacanını tatmış oluyorsunuz.

Koreye Kargo Gönderme Maceram ; 
O grupta Venezuela ve Güney Koreli arkadaşım ile çok yakın olduk ikisinede doğum günlerinde bir hediye göndermek istedim ama Venezuelaya maalesef gönderemedim ülkede para sorunu var her kargo şirketi ile gönderemiyorsun falan baya pahalı ve zor.Bende Güney Koredeki arkadaşıma hediye hazırladım.Hem grubu kurarken hem kargo gönderirken amacım insanlara Türkiyeyi tanıtmak akıllarında güzel ülke diye anılmasını sağlamaktı.
Kargomda neler gönderdim ;

  • Türk Lokumu (en sevdiği bu oldu koli koli istedi)
  • Türk Kahvesi
  • Türk motifli Cüzdan
  • Türk Atıştırmalıklar
  • Çay,Bitki Çayları
  • Magnet
  • Salep
  • Çorba
  • Denizliye has Tekstil Ürünleri
  • Mevlanalı Kolye,Nazar Boncuklu Bilezik


Türkiye ile alakali videolar izletip mektupta tanıtıcı yazılar yazdım baya hayran kaldı ülkemize.

Ne göndersem diye seçme aşamasının zorluğu kadar kargoyu gönderirkende zorlukları var en büyük sıkıntı para zaten.
Yabancı arkadaşınızdan adres alırken Posta Kodunu almayı unutmayın ve içinde ne olduğunu yazıyorsunuz kargo fiyati ise küçük bir kutu göndermeme rağmen 77.50tl bir masrafı tutdu !!
1 kerecik denenebilir bir heyecan ,pahalı olduğu için 1 kerecik diyorum.Ama geri dönüşleri çok güzeldi.

Koreden Kargom Geldi !! 
Saolsun Arkadaşım bende senin doğum gününde kargo göndermek istiyorum dedi adresimi ve isteklerimi aldı ve nihayetinde kargom bugün elime ulaştı.Kutu öyle büyüktü ki postanedeki kadın bile şok oldu ve 81 tl karşı ödemeniz var dedi ! Böyle birşey beklemiyordum kutu büyük olduğu için gümrük vergisi alındı büyük ihtimal kilometrelerce öteden gelmiş artık yapacak birşey yoktu.
Kargomda Neler Var ;

  • SmTown Global hediyeler
  • Yüz Maskesi,Ruj,Far
  • Ramenler
  • Birçok Abur-Cubur 
  • Chopstick Seti
  • Magnet 


Anlayacağınız çok pahalı bir macera ama o daha önce hiç tatmadığınız lezzet ve heyecana değer 😘 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EN SON YAZIM

SRİ LANKA GEZİ REHBERİ (ÖN HAZIRLIK)

Follow Us @marifetliparmaklr