29 Aralık 2020 Salı

# #2021 #kitapokuma #hedef #book # #okudum

2021 Yıl Hedefim ; 40 Kitap Okuma

Herkesin illallah ettiği benim sevdiğim yılım 2020 bitiyor yeni yıl gelirken yeni yıl hedefi olarak 40 kitap hedefi koydum kendime. Günde 50 sayfa okuyacağım diye hesaplarsak yılda 15.000 civarı sayfa yapıyor bir kitap yaklaşık 300-400 sayfa diye sayarsak bu hedefi koydum. Okuduğum kitapları puanlayarak size de öneri olsun istedim . Olurda hedefime ulaşamazsam cezam olsun hedefimi geçersem de ödülüm bunları daha sonra düşünürüz 😂 Hoşgeldin 2021 


1. Bir Kadının Hayatından 24 Saat / Stefan Zweig *****

2. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu / Stefan Zweig ****

3. Olağanüstü Bir Gece / Stefan Zweig *****

4. Korku / Stefan Zweig *** 

5. Satranç / Stefan Zweig ****

6. Sır / Mustafa Kutlu ***

7. İşaret 5 / Deniz Erten *****

8. İşaret 6 / Deniz Erten *****

9,10,11,12,13,14,15,16,17 Hz.Hatice / Hz.Aişe / Hz.Hafsa / Hz.Sevde-Hz.Zeynep- Hz.Meymune / Hz. Ümmü Seleme / Hz.Zeynep bint Cahş/ Hz.Ümmü Habibe / Hz.Safiyye /Hz.Mariye 

18. Muhabbet Olsun 

Hedefime ulaşamadım daha fazla kitap okumalıyım kendime söz 🤞

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EN SON YAZIM

SRİ LANKA GEZİ REHBERİ (ÖN HAZIRLIK)

Follow Us @marifetliparmaklr